Gårdagen

Igår så vakna jag upp hos älskling, han hade dratt till jobbet, och jag stekte i solen en stund. Sen så åkte jag och Marre till havet och sola och bada, jätte skönt! vattnet är inte alls kallt än vad man tror att det ska vara ;)
Senare så drog jag till stallet, blev inget riktigt ridpass igår, mest bus :) Red barbacka med hackamoret till paddocken, gjorde lite NH övningar, red med hackamoret och red i halsring. Övade lite igår att longera han utan lina, och det går väl hyfsat. Jag får ut honom och kan kalla in honom, men han har inte hajjat att han ska springa på en volt runt mig, utan han fortsätter istället rakt fram.. :)  När jag red i halsring gick de sådär, han fattade inte riktigt bormsen, men han lär sig fort! 
Tog massa mysiga bilder på honhom när solen var påväg ner, goseponny ♥





Kommentarer
emilia

hej, håller du med mig om inlägget med hjälptyglar? om inte? berätta varför! /http://storyofourlife.webblogg.se/



Blogg: http://storyofourlife.webblogg.se
2012-07-27 @ 17:52:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback