1 augusti 2012

Redan första augusti?? Oh herre va fort sommarlovet har gått. De värsta känns ju också som jag inte gjort så mycket? Men vädret har ju varit piss hela tiden också..
Om 20 dagar börjar skolan igen, massa nya tag för min del.

Men tänkte slänga upp några härliga sommarbilder från förra sommaren, enjoy :)
 


Jag och älskling på falsterbo beach, åh saknar Falsterbo Horse Show o allt där! ♥
 
Tog med lille Master ner till älven med några goa killar när de fiska, haha David på Master här :)

Fille, Tobbe, Daniel, David och jag på krök hos Tobbe, dock vettefan vem som tar kortet, Andreas eller Kevin?
Haha denna kvällen va så go va, alla drack hos Tobbe, sen sätter vi oss fulla på moppar och åker till diseröd och kungälv.. 
 
Marre sötis & våran underbara meloooon

Va ute och flumma lite med Emma och Josefin, haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback